Een klacht? Meld het ons

Compliment, tip of klacht

Laat het ons weten

Bent u tevreden over onze zorg? Of heeft u een suggestie of klacht? Laat het ons gerust weten. Uw ervaring is voor ons van grote waarde en helpt ons om onze zorg en service te blijven verbeteren.

U kunt uw compliment, verbeterpunt of klacht bespreken met uw huisarts, de doktersassistente of de praktijkondersteuner. Door het samen te bespreken, kunnen we vaak snel tot een oplossing komen én ervan leren.

U kunt ook online via onze website uw klacht of verbeterpunt indienen. Dit kan met het formulier onderaan deze pagina. We streven ernaar om binnen twee weken een reactie te geven.

De zorg is mensenwerk. Dat betekent dat er soms iets mis kan gaan. Bent u ontevreden over bijvoorbeeld de behandeling, de bereikbaarheid of de manier waarop u bent geholpen? Probeer dit dan eerst met ons te bespreken, hoe lastig dat soms ook kan zijn.

Lukt het niet om er samen uit te komen? Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van de SKGE. Onze praktijk is hierbij aangesloten. De SKGE is een onafhankelijke organisatie die bemiddelt bij klachten en helpt bij het oplossen van geschillen op een laagdrempelige manier.

De klachtenfunctionaris van de SKGE kan u tips geven over hoe u het gesprek met ons kunt aangaan. Als dat niet voldoende is, kan zij ook bemiddelen tussen u en de zorgverlener. U kunt bij de klachtenfunctionaris uw verhaal kwijt, waarna zij de zorgverlener de gelegenheid geeft om te reageren. Zo probeert zij het vertrouwen te herstellen.

Komt u er ook met bemiddeling niet uit? Dan kunt u via de SKGE uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie.

Kortom: bespreek het gerust. Samen komen we verder.